השגה תוגש באחת הדרכים הבאות:
1. במרכז שירות הלקוחות – יפו 97 , בניין כלל קומה 17
2. באמצעות דואר רשום בכתובת כפיר, ת.ד 44465 פסגת זאב מערב, 97775 ירושלים
3. באמצעות אתר האינטרנט בכתובת www.cfir.co.il בטופס המקוון.
יש לצרף לכל השגה:
• צילום ת"ז + ספח
• צילום של החיוב המוגדל
• מומלץ לצרף מסמכים התומכים בפנייתכם באם רלוונטי להשגה. (העתק ברור מכרטיס הנסיעה משני צדדיו, אישור רכישת כרטיס, אישור רפואי, אישור נכות, מוגבלות, חוגר, תעודת לוחם, אישור ביטוח לאומי, אישור לימודים)
• jpg,jpeg,bmp,webp,gif,png,pdf,doc,docx