• קבוצת ווטסאפ חדשה!
  • רפורמה "צדק תחבורתי"
  • תגבור תדירות רכבות- חול המועד פסח
  • חניון גבעת התחמושת
  • חוק הארכת מועדים למגישים השגה ו/או ערר בגין חיוב מוגדל
  • עסקאות אשראי
  • נסיעות הדרכה
  • החזרי נסיעות בעקבות מלחמת "חרבות ברזל"
  • מידע כללי
לכל הדיווחים

נתוני הרכבת

הרכבת הקלה בירושלים הינה מערכת התחבורה הציבורית הראשונה בישראל שפועלת עם העדפה וקדימות ברמזורים.
בתחנות ובקרונות מופיע מידע לנוסעים בזמן אמת ולנוסעים עם מוגבלויות מתאפשרת נגישות מלאה ונוחה.
בזכות הרכבת הקלה הופחת עומס התנועה בכבישי העיר ואיכות החיים והסביבה השתפרו משמעותית.
מנועי הרכבת חרישיים ונסיעתה שקטה, כך שהיא אינה מהווה מטרד רעש לסביבה.
 כתוצאה מהפעלת הרכבת הקלה ירדה רמת זיהום האוויר ברחוב יפו בכ-90 אחוזים.
רמות הרעש לאורך הקו ירדו בצורה משמעותית, ואם בעבר רחוב יפו היה גדוש במכוניות ומזוהם מעשן אגזוזים, הרי שמאז הופעת הרכבת הקלה, הפך .
הרחוב למרכז עיר מודרני, שקט, פורח ומלא חיים

רכבת קלה עירונית הינה כלי תחבורה מקובל ונפוץ בעולם להסעת המונים אך חדש בארץ.

ירושלים, עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר בישראל, משתרעת על פני העיר זכתה להיות הראשונה בארץ בה פועלת הרכבת הקלה.

* אחוז דיוק בהגעה לתחנות- 100%
* כמות הנוסעים החודש- 4,000,000
* זמני המענה במוקד הטלפוני- 00:00:28
* זמני המתנה במרכז השירות- 00:00:31
* ירידה באחוזי זיהום האוויר כתוצאה מהפחתת תנועת רכבים בכביש- 90%
* השוואת זמני הגעה בין הרכבת הקלה ל רכב פרטי בשעות העומס-חסכון של חצי שעה ומעלה